پخش انواع اره گردبر خط کش دار

اره گردبر خط کش دار، وسیله ای است که برای افزایش دقت هنگام برش به کار می رود. این وسیله، مانند گونیا بر روی لبه کار قرار می گیرد. این نوع اره برای اندازه گیری طول برش مورد استفاده قرار می گیرد. پخش انواع اره گردبر در سراسر ایران انجام می گیرد. مجموعه تولیدی ما، یکی از سرشناس ترین ها در عرضه اره گرد بر خط کش دار است. به شما پیشنهاد می کنیم که برای خرید این محصول، حتما به وب سایت رسمی شرکت ما و یا فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

پخش انواع اره گردبر خط کش دار

مزایای استفاده از اره گردبر خط کش دار

مزایای استفاده از اره گردبر خط کش دار به اره گردبر، اره نفوذی نیز گفته می شود. این اره یکی از ابزارهای مهم در نجاری است که نسبت به سایر محصولات، سبک تر و کوچکتر می باشد. این محصول، با وزن و ابعاد کمی که دارد، بسیار پر کاربرد است. تا کنون هیچ ابزاری در نجاری نتوانسته جایگزین مناسبی برای اره گردبر باشد. ما این محصول را با قیمتی مناسب و قابلیت های بی شمار خدمت مشتریان ارائه کرده ایم. می توانید با این وسیله، قطعات را در اندازه های دلخواهتان برش بدهید.

برش با این وسیله، به صورت عرضی و طولی انجام می گیرد. تیغه تیز اره گردبر را باید در خلاف جهت عقربه ساعت ، بچرخانید تا برشی تمیز داشته باشید. این ابزار را در برش انواع چوب، کاشی، سرامیک و حتی فلز و از این قبیل می توان مورد استفاده قرار داد. انواع اره گردبر، بر اساس منبع تغذیه و همچنین قابلیتی که برای نصب روی میز کار دارد، تقسیم بندی می شوند. اگر به دنبال خرید اره گردبر هستید، بهتر است به این نکات توجه کنید که گردبر شارژی سبک و قابل حمل است، ولی در زمان برش قدرت زیادی ندارد. گردبرهای برقی، در برابر نوع شارژی، قدرت بیشتری دارند و همچنین از نظر وزنی نیز سنگین تر هستند و خرید آن ها مقرون به صرفه تر است.

نوعی از اره گردبر وجود دارد که منبع تغذیه اش باد است. این نوع اره ها بیشتر در کارگاه های بزرگ یافت می شوند و به آنها پنوماتیک گفته می شود. برای افزایش دقت هنگام برش، بهتر است اره گردبر امکان نصب بر روی میز را داشته باشد. مجموعه ما، این محصول را با قدرت موتور فوق العاده قوی به بازار عرضه کرده است که انواع برش را ، خصوصا در الوارهای ضخیم، بدون داغ کردن موتور انجام می دهد.

موارد استفاده اره گردبر خط کش دار

موارد استفاده اره گردبر خط کش دار اره گردبر برای برش مستقیم قطعات به کار می رود. یکی از ویژگی های این محصول، تنظیم سطح کار با زاویه اره گردبر است. می توان با این ابزار عمق برش را نیز تنظیم نمود. یکی از قسمت های مهم اره گردبر خط کش دار، تیغ آن است. تیغ این اره می تواند فولادی، سرامیکی، بتنی و … باشد. حتما قبل از خرید این محصول به قدرت موتور و قطر تیغه توجه کنید. مجموعه ما امروزه توانسته این محصول را در انواع مختلف تولید کند.

ابعاد و جنس تیغه ها متفاوت است که می توانید با توجه به نیاز خود آن را سفارش دهید. هر چه تیغه کوچکتر باشد، وزن کمتری دارد، ولی در فواصل کمتر میتواند اندازه بیشتری را اره کند. تیغه ها در اره گردبر در سمت چپ موتور قرار می گیرند که این موضوع کمک میکند تا هنگام کار، خط برش به سهولت دیده شود. از دیگر ویژگی ها می توان به سرعت چرخش تیغه و همچنین عمق برش اشاره کرد. هر چه قطر تیغه کمتر باشد، عمق برش نیز کمتر خواهد بود و بالعکس.

محصولات تولید شده توسط ما، دارای ترمز الکترونیک نیز می باشد که هنگام استفاده، امنیت کاربر را تضمین می کند. همچنین در این ابزار میتوانید با فشار دادن دکمه قفل، تعویض تیغه را به راحتی انجام دهید. اره گردبر حاوی پایه قابل تنظیم بوده که به شما برای داشتن برشی تمیز، خصوصا در گوشه ها کمک می کند.

وزن و طراحی محصولات ما به گونه ای است که کاربر هنگام استفاده طولانی از آن، خسته نشود. از شما تقاضا داریم که قبل از خرید، حتما با مشاوران ما تماس بگیرید تا علاوه بر استعلام قیمت، با توجه به نیاز خود، محصولی مطمئن و با کیفیت را خریداری نمایید.

سفارش انواع اره گردبر خط کش دار

سفارش انواع اره گردبر خط کش دار مجموعه ما یکی از معتبرترین تولیدکنندگان در زمینه اره گردبر خط کش دار است. این محصول توسط پخش کنندگان متعددی به دست شما می رسد. فروش اره خط کش دار، در مراکز معتبر و وب سایت ما انجام می گیرد. ما به شما اطمینان می دهیم که محصولی با کیفیت بالا و در قیمتی بسیار مناسب را خریداری خواهید کرد.

قیمت خرید اره همیشه در بازار ، نوسان دارد. بنابراین قبل از سفارش اره گردبر با پشتیبان ما تماس بگیرید تا از قیمت این محصول آگاه شوید. این محصول با گارانتی و رنگ های و طرح های مختلف در بازار خرید و فروش می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما