پخش کنندگان اره دیسکی رومیزی مدل KS230

اره های دیسکی مدل رومیزی به خاطر قدرت برش بالا و سهولت در استفاده، همواره از دوست داران زیادی در بین افراد حرفه ای در این حوزه برخوردار بوده است. ماندگاری بالایی داشته و تا سال های سال، قابلیت بهره برداری خواهد داشت. دوستان ارجمند با خرید محصولات درخواستی خود از برترین پخش کنندگان اره دیسکی رومیزی مدل KS230، کالایی اصل و باکیفیت را بدست آورده که از راندمان مطلوبی برخوردار بوده و نیازمندی های آنها را برآورده خواهد ساخت.

پخش کنندگان اره دیسکی رومیزی مدل KS230

مشخصات اره دیسکی رومیزی مدل KS230

مشخصات اره دیسکی رومیزی مدل KS230 مشخصات اره مدل KS230 شامل موارد متعددی خواهد بود که در ادامه به صورت کامل به توضیح آنها پرداخته می شود تا نیازمندی های مشتری را برطرف نماید؛

این کالا وزن سبکی داشته و به آسانی قابل جابجایی می باشد. زاویه بندی های متفاوتی را می توان بر روی آن لحاظ نموده تا دست نجار در زمان برش دهی باز بوده باشد. به منظور رعایت اصول ارگونومیک، یک دسته در قسمت جلویی و یک عدد در ناحیه پشتی وجود دارد. در نتیجه شخص کنترل کامل بر روی اره خود خواهد داشت. برای حفظ سلامت جانی شخص، یک جفت قاب محافظ نیز به صورت دوار طراحی شده که در بخش زیرین در هنگام شروع به فعالیت اره به صورت خودکار باز خواهد شد.

تیغه های پولادی بکارگیری شده، بسیار تیز بوده و کلیه الوار های چوبی کاج، بامبو، روسی، افرا، گردو، MDF، HDF و موارد مشابه را در بازه زمانی کوتاهی جدا سازی خواهد نمود. خط کش دار بوده تا نیازی به متراژ مجدد در زمان اجرا نبوده باشد.

این موضوع افزایش دهنده سرعت پروژه های صنعتی بوده تا رویکرد درخشانی را از خود عرضه کرده باشد. تیغه های استفاده شده دارای روکش های گالوانیزه بوده تا در اثر برخورد با مواد شیمیایی به وجود آمده در اثر برخورد خاک اره، دچار زنگ زدگی نشود.

قیمت خرید اره دیسکی رومیزی در بازار عمده

قیمت خرید اره دیسکی رومیزی در بازار عمده به منظور آگاهی از آخرین قیمت اره دیسکی رومیزی در بازار عمده، می توانید به ساده ترین روش ممکن، تلفن خود را برداشته و با یکی از شماره های عنوان شده در تصویر زیر ارتباط برقرار نمایید. همکاران بنده در تیم پشتیبانی به صورت آنلاین، آماده خدمت رسانی بوده تا کلیه پرسش های ایجاد شده توسط مخاطب پاسخ دهند. در نتیجه جای هیچ گونه سوال یا ابهامی باقی نخواهد ماند.

دارای ضمانت نامه 3 ساله بوده و خدمات پس از فروش می باشد. یعنی در صورت بروز هر ایرادی، می توان قطعات یدکی کالا را جایگزین نموده تا بازخورد مثبتی را برای مصرف کننده به نمایش در آورد. ارسال اقلام به کمک ماشین های حمل مخصوص انجام شده تا در زمان انتقال هیچ ایرادی پیش نیاید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما