پخش کنندگان فرز سوپر سنگبری

از دید ظاهری دستگاه فرز شباهت زیادی به یک دریل رومیزی دارد؛ هدف استفاده از فرز کار بر روی سطوح نه‌چندان سخت با کیفیت بالا است.

به عبارت بهتر این دستگاه دارای سه محور حرکتی است که به کاربرد این امکان را می‌دهد تا بتواند سطوح مختلف را شکل داده و یا آن‌ها را صیقلی کند.

فرز سوپر سنگبری را می‌توان هم به‌صورت ثابت و هم متحرک مورداستفاده قرار داد؛ به این معنا که هم می‌توان دستگاه را به قطعه نزدیک کرده و با آن کار کرد و هم امکان نزدیک کردن و حرکت دادن قطعه وجود دارد.

پخش کنندگان فرز سوپر سنگبری

آنچه که باید درباره فرز سوپر سنگبری بدانیم

آنچه که باید درباره فرز سوپر سنگبری بدانیم از دید ظاهری دستگاه فرز شباهت زیادی به یک دریل رومیزی دارد؛ هدف استفاده از فرز کار بر روی سطوح نه‌چندان سخت با کیفیت بالا است.

امکانات فرز سنگبری :کلید ضد غبار، کابل 4 متری مقاوم، دسته جانبی ضد لرزش 360 درجه، بلبرینگ های ضد غبار ژاپنی برای جلوگیری از استهلاک دسته گردان 180 درجه مناسب برای کار در زوایای مختلف، آرمیچر و بالشتک با کیفیت سیم پیچی اتوماتیک بالا.

به عبارت بهتر این دستگاه دارای سه محور حرکتی است که به کاربرد این امکان را می‌دهد تا بتواند سطوح مختلف را شکل داده و یا آن‌ها را صیقلی کند.

فرز سوپر سنگبری را می‌توان هم به‌صورت ثابت و هم متحرک مورداستفاده قرار داد؛ به این معنا که هم می‌توان دستگاه را به قطعه نزدیک کرده و با آن کار کرد و هم امکان نزدیک کردن و حرکت دادن قطعه وجود دارد.

بررسی سایزبندی فرز سوپر سنگبری

بررسی سایزبندی فرز سوپر سنگبری مینی فرز:همان‌طور که از نام مینی فرز مشخص است، این دستگاه نمونه کوچک‌شده‌ای از فرز است که برای کاربردهای کمی ظریف‌تر در ساختمان‌ها یا صنایع دیگر استفاده می‌شود.

فرز انگشتی:فرز انگشتی به دلیل دقت زیادی که دارد؛ برای انجام کارهای سبک مورداستفاده قرار می‌گیرد. این نوع از فرزها بسیار سبک بوده و می‌توانند برای انجام کارهای صیقل‌کاری بر روی سنگ یا فلز مورداستفاده قرار بگیرند.

یکی از مهم‌ترین عواملی که بر روی تصمیم ما برای خرید فرز انگشتی تاثیر می‌گذارد، قیمت آن است. طبیعتا قیمت محصولات برندهای ایرانی مانند توسن و رونیکس نسبت به برندهای خارجی بهتر است.

فرز مینیاتوری:فرز مینیاتوری را می‌توان به‌نوعی زیرمجموعه ابزارهای انگشتی دانست؛ با این تفاوت که اندازه بسیار کوچک‌تری داشته و برای کارهای خیلی ظریف مناسب است.

سنگ فرز: فرز سنگبری درجه یک برای نخستین بار در سال 1954 در کشور آلمان ساخته شد؛ از آن زمان تاکنون این دستگاه به‌عنوان یک ابزار بسیار عالی برای انجام برش، تراشکاری یا پولیش کردن مورداستفاده قرار می‌گیرد.

فرز فرم:همان‌طور که از نام این نوع فرز مشخص است؛ از آن برای شکل‌دهی به قطعات مختلف استفاده می‌شود. این نوع از فرزها را می‌توان بر روی فرزهای انگشتی یا دریل‌های CNC نصب کرده و از آن‌ها برای حکاکی، تراشکاری یا براده برداری استفاده کرد.

فرز فرم بیشتر در قالب‌سازی و تراشکاری کاربرد داشته و طول عمر زیادی دارد. این فرز دارای انواع مختلفی ازجمله تک شیاره، شیار بلند و شیار دوبل است.

فرز آهنگری:یکی از ابزارهای ضروری در هر کارگاه صنعتی، فرز آهنگری است که با استفاده از آن می‌توان نیازهای مختلفی را برطرف کرد.

برای مثال یکی از رایج‌ترین کاربردهای فرز آهنگری، استفاده از آن برای رفع عیب قطعاتی است که در حال کار بر روی آن‌ها هستید.

اور فرز:با دانستن این موضوع که اور فرز چیست و چه کاربردهایی دارد؛ به این مسئله پی خواهید برد که تقریبا جایی در صنعت نیست که فرز در آن استفاده نشود.

دستگاه فرز:دستگاه فرز یکی از قدرتمندترین انواع فرز است که می‌تواند برای انجام کارهایی در مقیاس گسترده مورداستفاده قرار بگیرد.

این دستگاه قادر است با مواد مختلفی از جنس فلز، پلاستیک یا چوب سازگار شده و برای انجام عملیات برش یا قطعه‌سازی مورداستفاده قرار بگیرد.

در این دستگاه یک تیغه تعبیه شده که با استفاده از آن می‌توان کارهای برش یا صیقل‌کاری را با دقت بسیار زیادی انجام داد؛ به همین دلیل دستگاه فرز معمولا برای ساخت چرخ‌دنده‌ها، اسلات و جیب مورداستفاده قرار می‌گیرد.

مینی فرز شارژی:مینی فرز شارژی ز نظر کاربرد شبیه به نمونه‌های برقی این دستگاه است؛ تنها تفاوت میان این دستگاه‌ها در نحوه تامین انرژی است.

در مینی فرز شارژی خبری از سیم متصل به دستگاه نیست و باتری وظیفه تامین انرژی را بر عهده دارد. این دستگاه قابلیت حمل داشته و برای کار در فضای آزاد که دسترسی به پریز برق وجود ندارد مناسب است.

فرز رومیزی:در پاسخ به این سوال که برای استفاده کارگاهی، مناسب‌ترین نوع فرز چیست؛ باید فرز رومیزی را به شما معرفی کنیم. فرز رومیزی از انواع فرز ثابت است که باید در حین کار با آن، قطعه را حرکت دهید.

مرکز فروش فرز سوپر سنگبری

مرکز فروش فرز سوپر سنگبری برای اینکه بتوانید به بهترین قیمت فرز در فروشگاه ها برسید، از جعبه ابزار استفاده کنید. جعبه ابزار یک پلتفرم تخصصی برای خرید ابزار است که همه فروشندگان کالای موردنظر را به شما نشان خواهد داد.

با استفاده از جعبه ابزار می‌توانید در هر زمان و مکانی بهترین و نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها و مراکز خدمات پس از فروش را پیدا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما